top of page

Texas RoadHouse Celebrates 20 Years in the Community


Conexión San Angelo Bilingual News Media


On June 22nd, Texas RoadHouse held a grand celebration marking its 20th anniversary in the community. The event was attended by staff, family, and friends, as well as the Chamber of Commerce ribbon-cutting ambassadors.

Mr. Peter Gómez expressed his gratitude to the entire community for the support received over these past 20 years. He highlighted the strong connection shared with the community, noting that the restaurant is a family-friendly place where people come to enjoy a delicious steak and spend time with friends.

Mr. Gómez emphasized that everything is possible with family effort and support, and that reaching this 20-year milestone was made possible through God's help; he looks forward to another 20 years.


Texas RoadHouse, celebrando 20 años en la comunidad


Conexión San Angelo Bilingüe News Media


El pasado 22 de junio, gran celebración en Texas RoadHouse, celebrando 20 años en la comunidad en esta celebración estuvo presente todo el personal, familiares y amigos, además los embazadores del corte de listón de la Camara de Comercio.

 El señor Peter Gómez agradecido a toda la comunidad por todo el apoyo recibido durante estos largos 20 años, ha sido una conexión con la comunidad y compartir con ellos, es un lugar familiar, aquí viene a disfrutar una delicioso Stake, y compartir con amigos.

Con el fuerzo y el Apoyo de la familia todo es posible, y la ayuda de Dios todo ha sido posible llegar a estos 20 años esperando otros 20 años más, agradecido el señor Peter Gómez .   



Comments


bottom of page